Sabaton and shit!

Hejsan alla läsare, sitter just nu och drogar Sabaton. Dom är sjukt bra!
Tror inte det blir så många konserter för mig, kommer nog inte ha råd, men det blir Sabaton den 27de November vet jag i alla fall, och även Bring me the horizon den 27 Januari 2011!

Denna video med Sabaton - In the namne of god är så jävla awesume speciellt vid 4:15 när han sjunger på svenska! Eftersom dom fattar ingenting!

..
Idag har jag inte gjort så jätte mycket alls faktist.
Pratade med Chrilz inatt eftersom jag verkligen behövde prata med honom, tänker inte gå in på vad heller!
Men pratade gjorde vi länge i alla fall, ungefär i två½ timma!
..
Funderar på att kolla på en film nu, dock vet jag inte vilken än! Men någon ska jag väl se på!
Så finns på mobilen om ni skulle vilja någonting! ;)
Fråga om mitt nummer ifall du inte har det i en kommentar! Glöm inte skriva in namnet också!

Peace and Love


Kommentarer
Elin

Hej! Jag känner igen Chrilz. Var bor han?

2010-10-22 @ 13:06:56
Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Sabaton äger (:

Känner Joacim! :D

2010-11-22 @ 11:35:11 | http://shadowzplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback