Psyket tar över helt igen.

Funderar på att dra till kören, fast just nu ska jag blogga lite innan jag drar dit.
Fast jag vet inte ifall om jag ska gå eller inte eftersom jag känner att jag inte mår så bra psykiskt och fysiskt som vanligt, det ska alltid ta över. Jag orkar inte med det, även om jag försöker att inte tänka på någonting som är negativt så blir det så i alla fall, psyket tar över mitt tänkande helt, att må såhär är verkligen inte roligt heller.
Jag kan inte sluta på tänka på saker som får mig att må dåligt, känns som om jag bara kommer bryta ihop när som helst. Jag orkar verkligen inte. Jag vill inte, jag vill ha hjälp med dethär nu, jag orkar verkligen inte mer, inte må så här dåligt som jag gör hela tiden.
Att gå runt och känna att man inte kan göra någonting att man känner sig hatad och värdelös hela tiden och även massor av andra saker, jag förstår inte ens mig själv längre, jag orkar inte kämpa längre heller, jag är helt slut. All min livskraft och energi försvinner ju mer jag mår dåligt.
Min livskraft är allt jag har som får mig att se ljuset..

Fan. Jag orkar inte med det här, mitt psyke har tagit över mig helt snart. Snart kommer jag inte kunna vara mig själv längre, utan någon annan person, en person som jag inte vet vem det är, jag kan inte säga att det är jag heller för jag vet att det inte kommer likna den riktiga mig. Jag orkar inte!
...

Nej, nu tänker jag inte sitta här och bara inte göra någonting nu tänker jag gå till kören och sjunga så mitt psyke inte tar över mitt tänkande och allt.


Peace and Love.



Kommentarer
majaengman

Den suger allmänt ! :o

Gud vart så sur när jag hade en sån! :o Har typ en sån där du också tänkte på :) Asså 2an :)

Fast jag har en hel rosa! :D

2010-10-20 @ 21:11:51 | http://mmajaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback