medkänsla, trötthet och nytt rum!

Hejsan alla läsare! Har fixat hela mitt rum, fått min brors säng och fixar om allt i mitt rum, blev sjukt mycket bättre än innan. Somnade inte förän kvart över fem inatt, satt inne på msn och chattade med en kompis som har någon sjukdom med söldkörteln, och kan dö när som helst, kan vara om en dag, en timme ett år, ja ni fattar. Känner att jag måste göra någonting, dock så bor personen i götet, men kanske kommer upp till höstlovet, inte helt säkert. Men ett kanske.
Jag är jätte trött eftersom jag fick lov och gå upp vid halv tolv.. Menmen, får faktist skylla mig själv.
Snart kommer Ina till stockholm också! Då ska jag vara med henne och lunka och sånt roligt grejs.
Juste! Igår så var jag med Sarah och Kristian, hahah han var sjukt skum alltså (En kille i Sarah's skola)
Nu är det bara en sak kvar att fixa i mitt rum, bordet som står i vägen med fullt med prylar över.
Men det orkar jag inte ta nu eftersom jag är för LAT och för trött. Haha!

Skriver nog mer sen om jag hinner eller något liknande! :)


Peace and Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback