Konserter!

Hejsan alla läsare det här året kommer nog bli det bästa! Ska på flera konserter bara jag har råd och så! Men en sak vet jag redan att jag ska gå på
27/10 - Saving Joshua
16/11 - Buller for my valentine, och förbandet är Escape the faiht!
17/11- Taste of chaos. Band som Papa Roach, Buckcherry, Halestorm, As I Lay Dying, Heaven Shall Burn och Adept (ytterligare ett band tillkommer). = Suecide silence!
01/27-011- Bring me the horizon, Architects & The Devil Wears Prada 



 
Vilka månader det kommer vara börjar redan och bli jättepeppad på att se alla banden.
Gud jag kommer vara jätte pank efter det här.

Bullet for my valentine 325kr
Tate of chaos
395kr
Bring me the horizon
320kr
=
1040.


Dock vet jag inte hur mycket Saving Joshua kostar så jag skrev inte in den
PEPP SOM FAN!!


Saving joshua

Bullet for my valentine

Taste of chaos

Bring Me The Horizon (Oliver sykes e snygg) :D


Kommentarer
Chris

Jadu planerna att träffa mig var inte så prioriterade märker jag. Konsertdags för mig med då!

2010-10-08 @ 21:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback