klockan är två..

Hejsan alla läsare, klockan är kvart över två, och ehm ja sitter och bloggar! Jag har inget annat för mig att göra, är inte ett dugg trött heller, sitter inne på msn och chattar med Ina som kommer nu till helgen! Då ska vi ha jätteroligt tillsammans med andra kompisar typ, om dom nu kan! Kan liksom inte smsa dom just nu när klockan är kvart över två så jag får smsa dom imorgon!
Hm, imorgon måste jag städa mitt stökiga rum som jag aldrig orkar, men liksom vem orkar städa eller tycker det är kul?
Imorgon tänkte jag att jag skulle göra en sak i bloggen också! Det får ni se imrogon också!

Peace and love



Kommentarer
Sofie

Hej Angelica!! =)



Om du tycker om One Tree Hill så vill jag bara berätta att jag har det nya avsnitett på min blogg nu.



Avsnitt 6, Säsong 8 " Not afraid "



Om du inte följer One Tree Hill borde du börja, bästa serien ever!! Tycker du inte om serien ber jag om ursökt för mitt intrång ;)



Snygg blogg förresten !! =)

2010-10-20 @ 08:07:44 | http://sofiechilds.blogg.se/
elina

Hejsan!

Skulle bara tipsa dig om att man kan tjäna ihop poäng som man sedan växlar in så att man kan få presentkort.

Just nu får man 5000 poäng i bonus.(Tror det fortfarande gills.)

Ifall du blir medlem så ska du veta att jag och alla som man tipsar till andra får 500 p för dom som blir medlemar, försöker inte att lura dig eller nått med att bli medlem bara för att jag då får 500 p.

Länk ifall du vill bli medlem: http://www.gratisklader.se/?r=195295

Men det skulle vara kul ifall du blir medlem, hoppas också at5t du får en bra dag såklart!:D

Ha det gött

Kram

2010-10-20 @ 12:05:09 | http://biauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback