Kaulitz twins @ MTV TRL, Catania, Italien 16072010

Jag kom på att jag inte har skrivigt så mycket om Tokio Hotel eller om tvillingarna Kaulitz på ett bra tag tycker jag att jag ska göra det, eller snarare lägga upp några bilder ifrån MTV TRL, Catania, Italien 16072010



Kolla på dom! Hur snygga är inte dom! Helt seriöst...
Jag saknar deras konsert här i stockholm!

Jag vill bara tillbaka dit då när allt började och genom hela konserten, då var jag som mest lyckligast. Aldrig har jag vart så lycklig som fjärde mars tvåtusentio!
Snälla ta mig tillbaka!




Jag hatade min kamera jag hade då...
Fick inga bra bilder >:

Förstår inte hur man kan sakna något så mycket som jag gör just nu, jag skulle ge allt för att hitta en tillbaka knapp så jag kommer dit igen.
Fyfan vad jag saknar konserten! <3

Vem älskar inte Bill och hans "JUMBIIIIIE" <3
Haha, urgullig alltså.
man typ dör av hans charm! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback