I've done it again...

Hejsan alla läsare! Då var det  gjort igen. Fan, ska ändå till läkaren på torsdag som tur är, så då kommer jag förhoppningsvis få en remiss. Vilket jag verkligen vill just nu. Vill ingenting annat än at må bra just nu!
..
Nej nu ska vi inte snacka om det, ska kanske träffa Wendie idag om jag hinner, måste städa mitt rum, hon slutar snart skolan och jag skulle typ träffa henne vid skolan, men ja får smsa och säga att jag måste städa klart.
Men nu hinner jag inet blogga så mycket, måste prata med mamma och sedan måste jag städa lite i mitt rum.
Vill inte att mamma ska bli sur för att jag sitter framför datorn när jag egentligen inet får.
Men skriver väl mer senare hoppas vi på ;)

Peace and love!


Kommentarer
Anonym

Vad ska du göra hos läkaren? ;o



ha de så bra <3

2010-10-01 @ 20:42:24 | http://aliceochgabbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback