Igår osv.

Hejsan alla läsare!
Igår så var jag ute och var med Kerstin tills Ina kom, eller vi åkte till stan och mötte Nawel, Eme och Emma, sedan drog vi hem till Emma, vi lyssnade på musik. Vi satte på Ebba grön på hög volym! Vi satt och sjöng Die mauer. Speciellt jag Eme och Kerstin. Haha det var roligt, sedan när klockan blev elva när jag egentligen skulle vart hemma så ringde pappa mig och jag frågade om jag fick sova där, och det fick jag eftersom mamma pratade med Kerstin efter hon pratat med mig och så, skulle vart hemma två, men kom hem kvart över tre. Eftersom jag hjälpte mikkis med hennes nya kanin, tvättade kaninburen och allt sånt.

Men nu ska jag gå och äta lite mat, efter det så måste jag diska!


Peace and Love!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback