Hellojsaan ;D

Hejsan alla läsare! Snart ska jag och pappa dra och köpa min mobil, vem orkar ha den ja har nu ?
Denna har ja just nu!
Snacka om sugig mobil!

...
USCH!
Men nu tänker jag städa mitt rum eftersom annars kommer ja inte få köpa min nya mobil.
..
Juste jag vill bara säga en sak till.
På söndag har jag och Chrilz vart tillsammans i sex veckor! Helt underbart!
Jag älskar honom sjukt mycket, och han älskar mig
!
Längtar så sjukt mycket tills han kommer hit! Det kommer bli så kul!
Hoppas jag, eller jag vet att det kommer bli roligt!




Pusspådig älskling!


Peace and Love



Kommentarer
Annie

Fin blogg :)

2010-10-15 @ 21:22:16 | http://acandy.blogg.se/
chaiimphoemphon

Va med och tävlar om Siimii. Du kan få otroligt många besökar till din blogg. Allt du behöver göra är att skriva att du är med. Tävlingen avslutar imorgon. ;*

2010-10-16 @ 12:12:39 | http://chaiimphoemphon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback