Hejsan!

Hejsan alla läsare, vaknade ungefär vid halv åtta idag, och så vidare. Jag är ganska så trött, menmen.
Ska träffa JaZiii senare, efter det ska jag bowla med Stina (Min kontaktperson)
Min bror bankade på min dörr och sa att jag skulle upp, han hade tydligen gjort mat. Slapp äta frukost, så jag åt min brors mat istället! Det var väldigt snällt av honom! :)
Snart är det EMA! Hoppas verkligen att Tokio Hotel vinner "BEST WORLD STAGE PERFORMANCE".

Chrisse åkte aldrig till Japan, han ville inte lämna mig här i Sverige. SÅ gulligt!
<3


....
Jag har blivigt genomförkyld, som är sjukt irriterande, jag hatar verkligen att vara sjuk. Men vafan ska man göra när det är så här kallt ? Då blir man lätt sjuk, och man får man hålla på och tvätta händerna hela tiden ifall om man inte vill ha magsjuka, det är ju sånna tider nu. (Vinterkräksjukan)
Bara inte jag får den! Då kommer jag få damp eller nått.
Vem vill ha det ?


Peace and Love



Kommentarer
lovisa

Vad gör du ikväll?:)

vill du följas via bloglovin?:)

2010-10-26 @ 20:43:59 | http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback