har kollat på film osv..

Hejsan alla läsare, har precis kollat på film, och nej kan typ inte sova drack Monster, liksom smart när man egentligen ska sova, men men, kommer nog somna ändå! Juste mamma hittade min mp4! Trodde jag hade tappat den, men tydligen hade jag lagt den under min säng. Smart som jag är så. Eller ah hade glömt bort att jag hade lagt den där. Hah senildiment?
Nejmen ibland kan mitt minne vara som en fisk, vissa saker som är ovisentliga kommer jag ihåg. Ja min hjärna är lite cepe ibland men vad ska man göra åt saken liksom?
Chrisse åker till Japan idag också. Så baaibaai!
Han kommer va där i två veckor. Kommer inte hinna träffa honom heller menmen.
..
Nej inte igen! Min mage börjar och krampa sig igen, suck.

Någon som vet ifall filmen "The Book of Eli" är bra ?
Eftersom jag håller på och laddar ned den och har ingen aning om den är bra eller ej.
Så ni som sett den kan väl kommentera om vad ni tyckte om den?

.. Nu funderar jag faktist på att sova, eftersom jag tänkte baka bullar åt min kära mor på morgonen så när hon kommer hem så ser hon bullar :)
Har dock aldrig bakat bullar själv, eller vänta, jo i skolan på hemkunskapen, halva klassens blev brända, mina blev bäst! Mohah, inte för att skryta eller så, men ja var inte alls många som fick vg+ i hemkunskap ;)
och enligt två av mina hemkunskapslärare (ena var skolans kock) så var jag den bästa eleven i skolan :O
Blev ganska så chockad faktist..

Nej nu måste jag sova!

Ska upp om 4 timmar och 25 minuter, ja klockan åtta ;)
Oj min mattekunskap börjar fungera !
Hah mattesuger.

Men godnatt allesammans!

Peace and love



Kommentarer
Zerina

För det första matte är jätteskoj så länge man fattar :P Vilket är sådär ofta :P



Och Book of Eli ska inte vara jättebra, men eftersom du tar ner den gratis så spelar det väl ingen roll ;P

2010-10-25 @ 04:34:02 | http://zerri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback