Har inte hunnit blogga.

Hejsan alla läsare, tyvärr så har jag inte hunnit blogga igår så gick jag och Sarah på bio, vi såg på "The las airbender" i 3D Den var superbra, dock så slutade den dåligt, men men, det kommer i alla fall få en tvåa, sedan så var det inte så mycket 3D effekter så förvänta dig ingenting!
Om jag skulle ge den betyg från ett till tio så får den 7/10!
Sarah sov här också så jag hann inte blogga igår heller, så att det blev så, men nu bloggar jag igen.
Juste! Köpte en cd igår också!
TRIVIUM'S cd ;)
Har dock inte lyssnart på den ännu, men det tänker jag göra senare eller imorgon beror på när jag väl orkar haha.
Och nu tjatat mamma om att jag ska lägga in mina kläder och sånt, blöh, jag är faktist upptagen! Jag fixar det sen.. Men vafan så säger jag jämnt ju?
Aja what ever, men nu ska jag kolla på en film på min data så jag kanske bloggar senare.


Peace and Love


Kommentarer
Nenna

Ja det är klart jag kan!

2010-10-17 @ 19:25:09 | http://theonlynenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback