Filmdags! =D

Jag sitter och har astråkigt, men jag ska kolla på en film strax som heter d.e.b.s.
har aldrig sett den förr, men det är många som säger att den filmen är jättebra så jag funderar på att se den. Senare så tänker jag se på Kungarna av tylösand, eftersom jag missade det i ondags! Haha beroende framkallande teveprogram alltså!



Vet fan inte ifall om jag ska dra till skolan eller om jag ska, det får vi ju se imorgon ifall om jag orkar eller inte!
Kanske händer att jag drar till skolan på onsdag eller någonting, dock så vill jag dit men har absolut ingen ork kvar. Hela mitt huvud bara snurrar hela tiden, sen mitt mående också. Så himla jobbigt.
Menmen, jag försöker i alla fall ta reda på mina problem och allt. Så ja. Vet inte hur det blir med den delen heller...

Men nu ska jag kolla på filmen, skriver nog mer senare ifall om jag orkar och hinner helt enkelt, då får ni se vad jag tycker om filmen och så! :)
Juste fick lite damp i fredags för att Sassa åkte ut ur idol! >:
Hon är ju fifan skit bäst och allt!
Haha kommer inte på vad jag ska skriva fint.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback