Ett oh annat

Hejsan alla läsare , väntar på mamma just nu att hon ska bli klar någon gång, orkar inte äta själv så jag vill ha lite sällskap. Tråkigt och äta själv.
Igår var jag på bio med mikkis, vi såg "I himlen finns inga känslor" Den var ganska rolig, men killen. Ohfan kommer inte ihåg va han heter. Han snackade bara massa NO SKIT, så filmen blev ganska tråkig. Så om man hatar No ska man inte se den. Haha.

Pratade lite med mamma innan om farsan och så, om att han säger att han förstår va jag går igenom och allt. Han fattar ändå  inte liksom även ifall om han säger "Jag förstår". Blir så sjukt irriterad att han ALLTID ska göra skillnad på oss barn. Jag gillar inte ens sättet med honom heller, jag har alltid hatat min pappa på hur han beter sig mot mig och även andra. Han är bara för mycket! Han ska alltid ställa upp för min låtsasbror Thomas. Men för oss då? Neej inte oss. FYFAN ALLTSÅ
jag hatar honom!


Peace and love



Kommentarer
lovisa

söt du är:) fin header också!

2010-10-04 @ 10:10:05 | http://lavitadilovisa.blogg.se/
rebbiz

var bion bra?:D sjukt suger på att se den filmen!

2010-10-04 @ 13:39:38 | http://rebbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback