Egalia och roligt

Hejsan alla läsare, har vart på Egalia idag med Sarah! Vi hade ganska så roligt, vi typ sminkade mig, fast innan så ville en tjeje sminka mig, hon tog typ en SKIT mörk brunkräm! Sjukt pinsamt alltså. Så jag gick och tvättade bort det och så. Sedan så sminkade sarah mig, efter det så spelade jag och sarah Sanning eller konka.
Så det blev lite grejer haha. Men det var kul, på vägen in mot t-cen så var Camilo med och en annan kille som hette Martin. Vi körde sanning och konka med dom också.
Alltså gud vad jag och Sarah skrattade! Det var sjukt kul!
Haha sen bettade Camilo coh dom om pengar om vad dom skulle göra..
Alltså gud då blev det roligt! :)

Filmade lite också men jag orkar inte lägga upp det nu.


Peace and love.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback