Äntligen hemma!

Hejsan alla läsare! Hann inte blogga innan jag skulle åka hem med pappa! Men idag så har jag spelat lite Final Fantasy 13! Måste köpa det säger jag bara. Haha verkligen ett drogspel!
Satt i bilen minst fyra timmar, så jobbigt! Men det gick ändå, har haft det roligt till helgen. Ska nog dra till Mikkis snart och vara med henne lite, men innan jag drar till henne så ska jag prata med Chrilz.
Kom på att jag glömde fota, men fotade lite på vägen hem i bilen. Verkligen jättelyckat (VERKLIGEN INTE)
Juste! Ska lägga upp videon på Martin i bloggen sen.
Kom på det nu.
Imorgon blir det Egalia med Sarah.
Haha vissa tror att det är halloween nu? Det är ju nästa vecka?

Juste nu är det vintertid, du har väl inte glömt och dra tillbaka klockan en timma?
Egentligen är ju klockan 19:04. Men nu är den ju 18:04  =)
Fattar inte ens varför man ska ställa om klockan när de e sommar och vintertid ? :S

Aja skitsamma, nej nu tänker jag ta och ringa min älsk.

Peace and Love!


Kommentarer
Fredrika

hej,fin blogg! vill du vara med och tävla om dagens blogg? :) anmäl dig här:

http://freeedrika.blogg.se/2010/november/dagens-blogg.html

2010-11-01 @ 11:54:34 | http://freeedrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback