6 september 23:26

Hejsan alla läsare! Har fått tillbaka min dator nu! *Happyfejs*
idag så kom Sarah över ungefär vid ett halv två, vi kollade lite på teve och bara pratade, senare så kollade vi på halva Toystory 3. Sedan blev klockan unefär halv sex, sex. Så Sarah var tvungen att åka hem, jag följde med henne till tunnelbanestationen och sa hejdå till henne..
Missade kungarna av tylösand idag för jag kollade på en film som slutade nyss på datorn. Men men det är ju repris på söndag så då får jag kolla då..

..
Imorgon ska jag till vårdcentralen och prata lite och förhoppningsvis så får jag en remiss till huddinge sjukhus och får vara där, vet ingenting just nu, vi får ju se vad som händer imorgon!

Jag vet fan inte vart ja lagt min mobil! Känner att jag måste ha den nu för att kolla ifall jag fått några sms av Mikkis, eftersom alltid när KUNGARNA AV TYLÖSAND är så skriver hon alltid sms, så jag har säkert fått sms, vem vet...
Men nu ska jag ta och sova.
Har inte kunnat blogga eftesom blogg.se har vart lite konstig i några timmar! :<
..
Min katt Zimba är så otroligt fin! Jag bara älskar min katt. han e en liten (SHOCKIZZ) :)
Zimba älskliing

visst är han adoreble!?


Peace and love people!






Kommentarer
elin & sabine [twofabulous.blogg.se]

Hejsan!

Vi är två tjejer som har startat en ny blogg, titta gärna in hos oss :)

Hoppas du får en jätte bra dag!



/E&S

2010-10-07 @ 08:37:54 | http://twofabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback