08:38

Hejsan alla läsare! Godmorgon förresten! Det är torsdag, min bror kom in och letade efter min data så jag vaknade. Men om man har datorn under huvudkudden så snor ingen den! *happyfejs*
Um, jag chattade med Mikkis igår på msn och hon skickade roliga bilder och så, så jag typ fick ett skrattanfall så jag råka skratta högt och mamma kom in rasande. Hon fick typ DAMP!? Schiesse alltså.
..
Idag så är det vårdcentralen som gäller vid halv tre..
Jag är jätte trött dessutom men kan inte somna tack vare min bror! Sen så tog han min laddare till datorn! Tur att jag laddade den inatt då! Men han är inte hemma så jag kan nog ta och rota lite i hans byrolåda som min dator låg i! Smart ställe men inte lika smart som jag hahah.. Säger vi.
Min blåa lampa som satt på bokhyllan ramlade ned för mamma var så arg och försökte dra ut laddaren eller vad det var nu hon gjorde
..
Om tre veckor är det HÖSTLOV! LÄNGTAR DIT.
Shit, jag kom på att jag inte vart i skolan snart på två veckor.
Förra veckan var jag inte där och nu blir detta en vecka till.
Fint Angelica, duktig flicka.. NOT
Jag måste fan gå till skolan men jag ooorkar inte!!
Ska ändå byta och sen så är det typ FÖR S-V-Å-R-T- Så att eh ja, för svårt helt enkelt.


Saknar Wendie också jättemycket♥

Peace and love




Kommentarer
en i klassen

Jaa du, du måste verkligen komma till skolan det finns faktiskt vissa folk som frågar efter dig!! Alla tycket skolan är jobbigt men man lär sig och speciellt du kan göra det. Alla gillar dig i skolan och vi saknar dig verkligen! :) Kom på måndaag !

2010-10-08 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback