Vaknade precis

Hej bloggen, har precis vaknat och mitt hår ser förjävligt ut om vi säger så. Jag orkar inte fixa det, hinner inte ducsha nu på morgonen även om jag så mycket vill.
..

Jag har hittat otroligt fina bilder på Bill. Så jag tänkler ladda upp dom och ni får njuta av bilderna på Bill och Tom så länge.
Dock hittade jag inga bra bilder på Gustav eller Georg.


Bill
               
Här är bilderna på Bill som jag gillar otroligt mycket, dom är vackra och skapar även minnen!


Tom
     
Jag gillar domhär bilderna på Tom, dom är sjukt söta och även gulliga!

Här är ännu en bild på Tom, den är otroligt söt, dock kan den vara photoshopad.

Bilden är sjukt gullig! Tänk dig att du ser Tom framför dig sådär!

Bill & Tom

Denhär bilden gillar jag med tvillingarna, dock så är bilden från Tyska GQ till alla som inte sett den eller har den, tyvärr har jag inget exemplar själv, men ska beställa ett med JaZiii.

Jag hoppas ni gillade bilderna, glöm inte kommentera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback