Vaknade lite väl sent idag.

Hej bloggen! Idag så vaknade jag halv två, kollade mina sms, såg att jag hade fått sms från Emelie, tänker inte gå in på detaljer, men hon var ledsen.
Hon och hennes syrra kom till mig och så, sen tänker jag inte gå in på mer detaljer heller. Det är inte privat men jag har inte med saken och göra, så tänker inte skriva om det.
Annars har dagen varit okej faktist.
Hjälpte Emelie och hennes syrra med läxan, nu är de på bio. Igen haha..
Men nu har jag tråkigt, så jag blev bara sååå tvungen att blogga!
..

Jag är jätte glad över alla nya besökare jag har!
Hade 7 igår morse, sen när jag kollade på kvällen hade jag 43, blev lite shockad.

Kul!


Ha en trevlig söndag!
STORA KRAMAR

Kommentarer
evelina

SV: Heej!

Taack så mycket för kommentaren! =)

Nä, jag är inget fan av JOhan Palm, anledningen till att det står palm är att det är ett av mina efternamn. Min styvfar heter nämligen Johan Palm! =)



KRAM

2010-03-15 @ 10:50:55 | http://idaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback