Tisdag.

Hej bloggen, fortfarande hemma från skolan.
Ska dit imorgon. *suck*
Vad ska jag göra annars liksom ?.
Får gå dit vilket jag vill eller inte.
Ska antagligen byta klass 26 Mars.
Jag tänker skolka ända tills jag bytt klass!



Igår var jag med Eddz0r Kärran o Mikkis.
Vi hade tråkigt så Edd ringde heta linjen, det var sjukt kul kunde inte hålla mig för skratt när de var någon David som svarade och bara.

David" Hejsan, jag heter David vad heter du då?
Edd:" Jag heter Alexandra"
Edd: "Vart bor du då?"
David "Neråt i landet"
David: "Hur gammal är du då ?"
Edd: "Jag är 22 hur gammal är du ?"
David:" Jag är 30"
Edd:" Vad gör du ?"
David: "Jag ligger i soffan och kollar på tv"
Edd:" Vad kollar du på då?"
David: "Jag kollar på Ishockey! Modo, vad gör du ?"
Edd:" Åh jag med!"
Edd:" Hur ser du ut?"
David:"Jag e lång, har långt hår och har blåa ögon!"
Edd: "Ja! Hur stor har du där nere då?"
David: " Vill du träffa mig på fredag?"
Edd:" Ja det vill jag"
David: " Ska vi träffas vid guldsmeden?"
Edd:" Ja det ska vii"
David "Vi kan gå på krogen!"
Edd:"Gud vad kul, ska vi göra någonting annat också?"
David: "Vi kan åka till mig och knulla"
David:"Den är jätte stor"
Edd: "Min är också stor"
David:" Va?"
Edd: "Jag skoja.."
Han klickade bort.





Dendär david sa nått om modo mot nått annat lag jag inte kom på xD
HAHAHAH alltså sjukt roligt det var..
hahah edd e bäst på att ringa..

Ska träffa JaZiii senare kanske och filma JaZiii Dance! :)
Sjukt Nice alltså.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback