Stan med Astrid

Hej bloggen, kom hem för ungefär en timme sedan. Var med Astrid i stan idag,
vi träffades halv tre, men kom lite sent. Men det gjorde inget, hon kom ungefär sammtidigt som mig.
Vi gick runt i affärer och letade Bikinis åt Astrid, men hon hittade inga, vi pratade om massa roliga saker.
Sen gick vi in i kungshallen och smakade massor av naturgodis. Gott och nyttigt.
Astrid köpte torkade annanas. Jag köpte torkade bananer, två påsar och en japanmix. Sammalagt 35 kronor.
Sen gick vi in till kulturhuset och gick in i den där blinkande hjärnan, alltså man känner sig helt drogad när man ligger där inne och typ kollar runt med ögonen.
Jag skulle lätt kunna ha det där gröna ljuset i mitt tak i rummet, skulle bli jätte najs!
Sedan så gick vi in i spegelrummet och fotade lite, haha Astrid ska lägga upp bilderna på Facebook. ;)
Sen gick vi in i mörkarummet, men det var inte lika kul längre för man såg lite, eller jag såg lite.
Men Astrid såg inget.
Vatten sängarna eller bubblorna det rummet var avstängt, tråkigt. men vi gick vidare till snurrande golvet istället.
Sedan åkte vi upp till våning fem och spelade kulspelet och jag fick lappen "FÖRLORARE" den satte vi på min rygg, sedan var jag tvungen att åka hem, fast vi hade så roligt tillsammans.
vi har haft en rolig dag tillsammans. Jag och Astrid kommer alltid att ha kul.
Alla glodde på min rygg när jag var på tunnelbanan, eftersom vi satte på lappen förlorare på ryggen, när jag gick av tunnelbanan så kom en rysk eller polsk tant och tog bort den och bara "Denhär satt på din rygg" Då svarade jag "Jo, jag vet den ska sitta där" jag blev lite irriterad för meningen var att den skulle sitta där.

Jag älskar dig Astrid! Tack för en underbar dag på stan♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback