Söndag

Hej bloggen. Vaknade idag klockan tolv ungefär.  Hörde att mamma skulle någonstans, så jag ropade från mitt rum och undrade vart hon skulle. Hon sa att hon skulle till Kattstallet..
Jag ville följa med, jag kastade på mig kläderna och fixade mitt hår fort.
Sedan stack vi dit, min mosters man hämtade oss. Så åkte jag mamma och moster och mamma dit.
Det var sjukt gulliga katter där. Ville bara ta med mig dom hem..
Sen åkte vi hem, jag gick in i mitt rum städade upp lite på golvet, och hade Tokio Hotel rullande i rummet på högsta volym. Sjukt underbart..
Jag vill tillbaka till 3/4. Önska att man kunde spola tillbaka tiden, jag saknar det så otroligt mycket.
Även om jag stod i 20- kyla i 12 timmar, det var värt det, sen hade man ju kul i kön med sina vänner man var med också..

Snodde en bild från JaZiii på BILL.
den är sjukt het.


Och ni som tycker att Bill ser kvinnlig ut var bara tysta, vill inte bli på dåligt humör idag. Haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback