Måndag..

Hej bloggen.. Idag har jag vart hemma från skolan för att jag är sjuk, och för att jag inte orkar gå till skolan för jag går fortfarande i samma klass, som sagt jag tänker inte gå till skolan förän jag fått byta klass.

Ska kanske träffa JaZiii idag, jag orkar inte sitta inne när jag är sjuk, skönare att komma ut lite i friska luften. .

JaZiii ringde mig igår, det var en hemsk sak hon berättade till mig! Och nu tänker jag bara säga såhär.
Skriv in ditt mobilnummer nästa gång!
Stackare JaZiii..

Ni som undrar vad det är, tänker jag inte säga, för det vill jag inte gå ut med, det vill inte JaZiii heller så ni får inte veta någonting tyvärr.


 

Snön håller på och smälter, ÄNTLiGEN! Så säger vi, nu börjar det bli vår, och snart sommar.
Skönt.
Längtar efter värmen.


Hoppas ni alla har det bra.!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback