Lördag.

Hej bloggen! Hann inte skriva ett blogginlägg igår, men gör det idag.
Igår var jag med JaZiii och Nawel i stan, samt två andra killar som kallades Metal och Dino. Trevligt.
Det roligaste med dagen var när vi var på väg hem, det var så att det kom fram en tant till JaZiii och frågade henne om en cigarett, och JaZiii gav henne halva ciggen, sedan när tanten inte ville ha mer av den så gav hon tillbaka den till Jaziii, men hon ville inte ha den och tanten tvingade typ henne att ta tillbaka den. Sedan började jag och JaZiii sjunga på Dogs Unleashed,  bara det där " We are dog Dogs Unleashed" Sedan började den där polska/ryska tanten sjunga, jag spelade in det med min mobil. Jag Nawel och JaZiii vi skrattade ihjäl oss, vi tyckte det var så kul, vet inte ifall jag kan få in det jag spelade in i datorn.. Men men..


En bild från Igår också,

¨
Jag och JaZiii

Vi hade en jätte trevlig dag på stan.
Tack för det <3

och Dagens Tokio Hotel låt som har fastnat på hjärnan
Dogs Unleashed
.



Kommentarer
Jacksabrina

Nice security code. Does it work?

2011-02-23 @ 13:19:24 | http://jacksabrina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback