Katter...

Hej bloggen, jag tänkte skriva en sak som blev ett måste, läste i tidningen idag om att det är fler än 100.000 katter som är hemlösa och kanske måste skjutas, jag kan inte fatta att folk kan vara så jävla idiotiska och sjukta oskyldiga katter, jag förstår mig inte på det, katter är ju sällskapsdjur..
Jag har ju själv fyra katter hemma och jag är djurvän och det kommer jag alltid att vara, kan bara inte förstå mig på jägare som skjuter katter utan anledning bara för att dom inte har något hem
så betyder det inte att man ska skjuta dom.
Jag ska praoa på kattstallet i Åkeshov, eller syokonsulenten ska kolla med dom först om det är okej, då kanske jag tar med mig en kattunge hem, det kommer bli en överraskning till dom där hemma också! Jag vill ha en egen katt, vi har ju gamla katter där hemma. Zimba är ju 8 år. Bamse är 10 och Sotis vet jag inte men antagligen 12-16 år och lisa mellan 13-16 hon med.

Jag kan bara inte fatta det..

Kommentarer
beaa

Tack ;D din var oxxå fin :)

josse

jag är också djurvän, och man blir verkligen så förbannad ibland på dom som inte förstår hur djur ska behandlas!

2010-03-25 @ 16:17:38 | http://josefinpersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback