Ingen skooolaa

Ingen skola idag, orkade inte gå, var för trött, behövde sova ut liksom.
Men imorgon ska jag dra till skolan utan att skolka sista lektionen, även om jag slutar tio över fyra.
Musiken i skolan är sjukt tråkig med våran nya lärare som heter Branko..
Han e typ 55-60 år och äcklig!.
Ingen gillar han ?.
Haha de kan ja väl förstå samma tröja i 4 dagar typ ? ÄCKLIGT!

Och om ni vill att jag ska skriva någonting som ni tycker Kommentera det då, eller skriv till min Mail :)
[email protected]

Puss på er Bitches ;D

Kommentarer
Emma

nej jag är inget emd fan heller. varken johan eller emd. de är sådana människor som ändrar sig hela tiden, klarar inte av kändisskapet.

2010-03-22 @ 22:57:14 | http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback