Hur ska jag förklara ? Och vem gillar Soc igentligen ?

Idah har jag kännt mig så jävla glad, det har jag inte vart på sjukt länge, sist jag var glad var när det var Tokio Hotel konserten.
Men när jag skulle till Bup idag, då var jag inte alls glad, då blev jag bara deppig och så var jag sjukt trött, lyssnade knappt på vad dom sa, så jag satt bara och va tyst och sa va? Eller jag vet inte.
Vem fan gillar Bup eller soc igentligen?
Men när jag kom hem och åkte in till stan och träffa Astrid, då blev jag sjukt glad, har inte träffat henne på mer än två månader ungefär. Eller om det är mer.
Astrid får mig att bli glad, det vi har är ÄKTA VÄNSKAP. Då menar jag verkligen äkta vänskap rakt ut.
Henne kan man verkligen lita på till 1000%
Jag vet inte hur jag ska förklara detta heller.
Men som sagt dagen med Astid var underbar :D!


Puss!
Glöm inte kommentera va ? ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback