Förlåt för att jag inte bloggade igår

Hej bloggen! Tyvärr hann jag inte blogga igår!  Fick nästan panik att jag inte kunde blogga.
Igår på morgonen fick jag lite besök av Emelie! Vi laddade ned lite musik och pratade om en del roliga grejer.
Sen var de bara för mig att gå till skolan.
Efter skolan hade jag något socmöte, hade ingen lust att gå, ville ligga kvar i min säng och sova.
Men jag gick ju ändå.
Senare när jag kom hem så åt familjen lite mat, sedan gick ja in i mitt rum och kollade på teve, sedan somnade jag framör teven. Men sedan vaknade jag när klockan var kvart i nio, jag hoppade in i duchsen då, sen så kollade jag och mamma på Andra Avenyn tillsammans.
Sen gick jag o lag mig och sov!


Nej, nu måste jag dra till skolan!

Puss och kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback