En dag med JaZiii

Hej bloggen, jag hann inte blogga igår. Men tänkte skriva om igår dåra.

Igår så träffa jag JaZiii, vi gick till donken för hon va sååå sugen på pomes, och sen så var hon så snäll och bjöd mig på en scheese burgare!

Som sagt vi hade ganska kul, snackade om roliga saker.
Sen igår på kvällen/natt så smsa jag henne och skrev till en kille som gillar mig men jag gillar itne honom på de settet som han gillarmig, sen så får jag ett sms av JaZiii att hon skrev samma sak till sin killkompis.
yay us!


Här kommer några bilder på oss från dagen :)



Här är bilderna från dagen! (:

Juste senare så träffade vi nessa en kort stund vare en snubbe so kom fram till mig o JaZiii oh nessa. Haha bara för JaZiii visslade på honom så kom han, och han typ stod o snacka med oss och grejer,
sen så gick vi hem. Sen får ja ett sms av JaZiii att han vill träffa henne själv någon dag.
Haha riktigt skumm snubbe, men han verkar i alla fall rik. Han hade liksom Gucci byxor, sen så hade han gjort av med 5 lax på trisslotter eller vafan det var.


Kul kul dag!
Men mina cigg e nästan slut!
SUCK OCH PANNIK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback