Bilderna från kultan

Hej igen! Glömde lägga upp bilderna från idag, när jag och Astrid var i kulturhuset..
Bilderna är på oss i konstiga speglar..
Här är bilderna. Sen så såg jag förjävlig ut idag, hade ingen ork att sminka mig eller nått. Blev bara macara och lite kajal. Men men, orkar inte bry mig om det.
Nu kommer i alla fall bilderna!


Detta är en hjärna, utanför så ser man att de är en hjärna, innuti så är det massor av lampor. Som sagt om man ligger på golvet och tittar upp känner man sig drogad om man kollar runt.
Sen ändrar den massor av färger.
Lite skumt faktist.

Här är då jag och Astrid i do konstiga speglarna!

Astrid är ju så söt som socker.

Hahah ja här kan man igentligen undra vad jag gör, men meningen är att min mun ska se skit stor ut och bred.

Här är bara en bild på Astrid, snodde bilderna från Astrids blogg ;D
haha, ja ni jag har inte fråga men klart att jag får ta dom. Vi är ju BFF! Så jag behöver nog inte fråga.
Senare lägger jag upp videon som vi filmade på det där snurrande golvet :D
Haha som sagt vi har haft det jätte kul tillsammans..
Astrid hade någon sjukt god energi dryck, som jag bara vill ha mer av, den var jätte god!.
Ska fan ta och köpa en back!


Här får ni videon ocksåobject width="424" height="372">
Puss på er
<3



Kommentarer
Astrid <3

Haha de klart de inte gör nåt att du tar dom ^^ Men bli medlem på videofy.me och så kan du ladda upp videos här e länken till den som e på min ^^ <object width="424" height="372"><param name="movie" value="http://videofyme.resources.s3.amazonaws.com/player.swf?videoId=52373"></param><param name="allowfullscreen" value="true"></param><param name="allowScriptAccess" value="always"></param><embed src="http://videofyme.resources.s3.amazonaws.com/player.swf?videoId=52373" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="424" height="372"></embed></object>

2010-03-27 @ 12:36:36 | http://bowbows.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback