4 Mars...

Hej bloggen!
Tänkte berätta lite om igår dagen. Ställde klockan på 06:00 men vaknade 05:40. Sedan ringde JaZiii mig och sa att jag skulle komma dit då eftersom det var redan mycket folk där. Så jag åkte in.
Det var ungefär 200-300 pers där då. Eller om det var fler. Jag tänkte inte på att räkna preics.
Senare ser jag Sofie och hennes kompisar jag ställde mig vid dom. Vi hade så kul i kön. Även om det var så satans kallt..
[Idag så har jag frost skador på fötterna och har blivigt sjuk!]
Men de är det värkligen värt ;D
...
Senare så skulle vi till andra sidan vid enntre 3 vid 1 tiden, så alla movade sig fram, lyckligtvis kom vi nästan längst fram fast vi var längst bak. Kul var de.
Senare kommer vakten och bara om ni inte sitter om 5 Sekunder!!
Då satt alla ned som fick plats, jag satt på mina fötter i fem eller tio minuter, efter det kände jag inte mina fötter så jag fick sätta mig på nått konstigt vänster.
Senare efter 15-20 minuter flyttade vakten ingmar eller vad han hetter oss till andra sidan, ganska långt fram. Resten av de fick vänta. Haha
Jag träffade JaZiii ett antal gånger och vi pratade lite och så.
Jag var ju med Sofie F och några söta saker till. i hade faktist ganska kul.
Klockan tickade och tickade alldeles för sakta tyckte jag, och jag önskade att det kunde vart varmare. Även om jag hade mycket kläder på mig så var det jävligt kallt.
Men förfan det var värt det.
Senare så kom Kenza och Mirre, jag gick fram och hälsade på Kenza och tog en bild med henne.
...
Orkar inte skriva om kön. Skriver om Konserten istället som är mer viktig information om vi säger så.
haha.
vid 18 tiden kom vi in ungefär. Skönt att komma in och värma sig, Tokio Hotel började spela ungefär 20:40
Sjukt underbart, när man såg "Ägget"
Första låten de sjöng var Alien.
Jag är sjukt glad att jag var jätte nära scenen. Jag stod där och bombade foton och hoppade och ja vet inte allt.
Jag headbangade också lite haha..
Senare gjorde jag ett hjärta med händerna. Och Bill såg att jag gjorde det, han pekade på någon åt de hållet jag stod på, jag antar att det var JAG. Men jag vill inte hoppas på för mycket. Men jag har ändå en inre känsla att han pekade på just MIG.


Konserten var helt underbar, även om man nästan fick tinitus. När alla skrek hörde jag ingenting, men jah skrek jag med. Efter konserten var man fortfarande glad.
Men nu idag är man inte riktigt lika glad som igår.
Man vill bara tillbaka.
Men nästa år ska jag kanske till Tyskland!
Och jag hoppas verkligenn att jag får åka dit.


Ja, vad kan man beskriva mer ? Det går nog inte!
Och en sak till. STORT COPYRIGHT PÅ MINA BILDER!




XOXO


Kommentarer
Sylvia

konseten va bäst!!!!!

2010-03-06 @ 12:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback