Upplands Väsby & Brorson <3

Hej bloggen, kom hem för en stund sedan, var hos min bror och brorson. Degt var ganska så kul, men längtar tills04 tiden just nu. Förklarar mer om det senare i nästa inlägg.
Idag var det ju prinsessans bröllop som många kanske vet, men jag bryr mig inte ett dugg om det, liksom varför ska jag bry mig om monarkin? Aja jag orkar inte ens tänka på det.
Glömde skriva igår, men igår så träffade jag JaZiii en liten stund och tog en cigg! Sen så var hon tvungen att gå hem, dock fick jag en sak av henne som jag tänker avslöja i nästa inlägg som kanske kommer om tio-tjugo minuter eller nått sådant. JaZiii är lite sjuk så hon kunde inte vara ute så mycket. Sen efter jag vart en stund med jazi så gick jag till Mikkan och träffade henne o Nawel, vi hade roligt, sedan var Nawel tvungen och gå, så jag o Mikkan kollade på film "Sommaren med Göran"  Haha den va småt bra...
...
Jag vaknade klockan tio idag gick upp och åt frukost med mina föräldrar och efter det så hoppa jag in i duschen och duschade ganska fort, sedan skulle vi åka till min bror och brorson Marcus! (:
Som sagt det var kul, de har en evakueringslägenhet för tillfället för att deras lägenhet renoveras, det huset de har nu luktar inte så gott, haha. Gillar inte gamaldax lukt om vi säger så, vi fikade lite och så, sedan så låg jag i deras soffa typ hela tiden, jag var extremt trött, vilket jag är just nu också. Men snart ska jag gå in i mitt rum och städa lite. För jag behöver min nya kamera tills på måndag.
Jag satt och kollade på fotboll. Det var inte alls kul, så jag försökte sova, men min bror kittlade mig under fötterna hela tiden så jag kunde aldrig somna, så det blev lite smått irriterande.
Men nu tänker jag gå in och städa mitt stökiga rum så jag får min digitalkamera någon gång!
Men nu får ha det så bra.
Bloggar mer senare, vet inte när det blir men det blir ett inlägg innan klockan tolv i alla fall!


Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback