Twilight fan event

Hejhej! Tänkte berätta lite om Twilight Fan event, nu äntligen om vi säger så.
Det började med att jag fick ett sms av JaZiii, precis när jag var klar att jag skulle åka till hovet, precis när This is it hade börjat på teven, jag som ville se den så jätte mycket! Men nej, åkte in med min stora väska med filtar och lite mat, och allt annat viktigt som man behöver såklart!
När jag kom dit så skrev jag upp mig på VIP listan, jag var nummer 102. Sedan träffade jag Alexandra & Moa som är JaZiii's kompisar, Simona var också med ju! Henne får vi inte glömma, men senare när klockan närmade sig tolv så åkte Simona och Moa hem och sov och sedan kom tillbaka, medans jag och Jazi var kvar.
Vi var uppe hela natten och tod lite bilder och så..
Sedan gick tiden och sånt, orkar inte berätta allt, men dom som hade Vip listan och så fixade folk i ordning, så jag hamnade mellan två tjejer som hette Linejah och Karin, och Alexandra & Moa dåra, sedan så såg jag Dessie, snackade lite med henne och så, hon är sjukt trevlig.
När vi väl kom in till Hovet så var det inte så mycket folk ÄN!
Men senare bara dröste det in mycket folk

 

BILDER IFRÅN TWILIGHT FAN EVENT




Funny Jaz
JaZiii has some fun whit my camera i think.


Ekänn, Alexandra är lik Kristen, tycker Alex borde vunnti tävlingen som var "Lik Kristen"



Jag och Dessie :D




Detta är hon som sjunger "It's a possibility" I Twilight filmen!




Jag kan inte förstå att jag är LÄNGRE än Taylor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback