Tråk


Sitter i mitt rum och städar lite smått, jag hatar att städa, men vem hatar inte att städa om vi säger så ?
Tror nog det inte finns någon som gillar att städa.
Men jag måste faktist hålla mitt rum rent så jag inte får massor av spindlar eller småkryp!
Slulle fan dö om jag fick det!



Undra vad jag ska göra idag..?
Hm, kanske åka in till stan om Sarah ska in, eller så blir det väl så att jag sitter i mitt rum framför burken och kollar på film eller nått. Sova kanske!?
Har inte sovit så jätte bra precis
Marcus väkte mig genom att han skrek, sov inte så länge heller, somnade halv sex och vaknade halv elva ungefär.
Snacka om trött!


Kommentarer
Natalie Larsson

SV; jahadu! henrik är finast!

2010-06-27 @ 13:29:15 | http://natalielarssons.blogg.se/
Anonym

haha städa! Usch, håller med VEM gillar det liiksom??

OMGE.

2010-07-03 @ 13:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback