Takida med JaZiii

Hej bloggen! Idag var jag ledig ifrån skolan för att i torsdags så va jag ute med klassen och gamla som hade gått i klassen förr, det var ganska kul. I alla fall med Alex.
Men nu till idag :D
Har inte gjort så mycket skulle träffat Eijla idag, men hon kunde inte komma till Stockholm idag, så när jag satt och åt middag fick jag ett meddelande av JaZiii om jag vill se Takida. Och klart jag vill se dom! Dom är ju skit bra!
Sen när jag träffa JaZiii åkte vi och träffa några som hette Mike och Dino. Hah Mike va sjukt snygg..
Sen så gick vi runt i stan lite och så hade trevligt, sedan så gick vi till skepsbron och kollade på Takida, det var ganska mycket folk där! Oh jag missade min favorit låt! Jaded med Takida.
Damn! Aja vi var ju liiite sena så då får man skylla sig själv.
Oj det är inte fredag längre. Det är ju lördag kom jag på när jag kollade på klockan nu.
Funderar på att kolla på film eller skriva en novell! Får fundera lite innan jag väljer.
Men tror det blir film! Haha
Jag vill gå på bio är jätte sugen på att se streed dance i 3D men även utan.

Sen åkte vi till tanto och kolla om det var folk där, men de var knappt. Pankakor fanns i alla fall och vi fick pankaka, och kaffe, haha de är väl därför jag e så pigg nu för jag drack kaffe, kaffe utan socker. Thats sucks. Men måste dra ned på sockret.
Åh min favorit låt e på Bandit rock.
Black hole sun! Den Nicklas Hocker sjöng, tycker Nicklas gjorde den så jävla lik orginalet!
Sen har Mike Muller gjort en musikvideo!
Sjukt duktigt! JaZiii har fått den på hjärnan! Haha
Men nu tänker jag kolla på min film. Vet inte vilken än men tror det blir Rush hour 2, sjukt rolig ju!

Puss på er och godnatt
 ich nening Jumbiiiiiiiiiie!
<3
haha va tvungen!


Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback