Stan igen

Hej! Igår så hjälpte jag min kära mor med lite saker, sedan smsade Sarah och Maria mig om jag ville komma in till stan, jag åkte in till stan för att träffa dom, sedan så kom Sanna också, vi hade ganska kul, som tur var så var inte dendär "Stalkern" där som alltid. Han är sjukt jobbig, jag som alltid gömde mig bakom Maria eller Sarah.
Haha. Men vafan, han var ju minst 45-50år Plus brun, varje gång han såg mig så sa han "Älskling"
FYFAN ALLTSÅ! USCH! Haha men men, sedan så kom de några araber eller vad det nu var fram och ba "Greken" Till Maria, dom har kommit fram förr också, men har nog glömt och nämna det. Men jag har inte kommit på det just då, så att det blev så. Vi drog in till tanto, men Sarah blev sugen på jordgubbar så vi åkte tillbaka till stan igen och köpte jordgubbar och så. Klockan var ungefär nio halvtio då, sedan kom Sanna på om vi ville följa med till Sollentuna, men det kunde vi ju inte eftersom jag har inget kort, och sen hur ska jag ta mig hem efteråt?
Så vi valde att inte följa med, vi följde med henne till Mörby bara, innan vi gick på tåget så såg jag Elvira!
Fan vad snyggt hår hon har nu alltså! Hon skulle hem.
Sedan så drog jag Maria & Sarah till Hornstull, hon skulle köpa en monster på 7Eleven, och jag ville ha en ciggarett, blev lite röksugen. Då ser jag en kille (Som förmodligen va Gay & lite full)
Frågade han om cigg, men fick ingen det jag fick till svar var
"Det finns att köpa i 7Eleven"
Då svarade jag "Jo jag vet, men jag har inga pangar"
han ba: "Hur gammal är du?"
jag: "15 år, hehe"
han: Men lilla gumman, du vet väl varför det är åldersgräns? Det är för att du är för liten! Och det är ganska pinsamt att du ska gå och tigga cigg"
jag:" Jag tycket det inte är pinsamt"
Han" Du är jävligt ful, gå här ifrån"

Då blev jag jävligt irriterad och även sur. Jag funderade på att säga tack detsamma, men jag orkade inte säga någonting. Åh! Jag orkar inte ens tänka på det, får mig att bli jävligt sur bara..
Men men skit samma. Sedan när vi skulle med på tunnelbanan så satt han där på en bänk och bara glodde på mig, då menar jag verkligen glo!
Fan vad irriterade, så jag kollade inte på honom, jag snackade med Sarah och Maria,
Maria: Ange, du vet att han dendär killen glor va?
Jag: Jo jag vet, men jag bryr mig inte om det, han får ju tycka vad han vill, sen så har han ju rätt..
Jag: Äh vafan skit samma, nu sätter jag på lite musik!
*Satt på musik i högtalarna*

Sen så var vi på väg hem, Maria ba "Här kan vi ju sitta!" Jag bara: Neeajh! Det var spyor där tror inte någon satte sig där. Sen maria bara: Hahah nej jag skojade bara! Vi sätter oss längre fram!
...
Sedan så kom jag hem, klockan var nästan ett. SKulle vart hemma innan tolv.
Mamma blev inte så jätte glad heller.
Men men, jag vill ha kul så..
Jag vet att jag ska passa mina tider, det vet jag men ibland så kan man glömma bort tiderna.
..
Nu tänker jag vara lite social, även om de sitter och kollar på Fotbollen Spanien - Chile .. Haha spanien leder med 2-0
Mohahah



Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback