No School but Egalia!

Hejhej! Idag har jag inte gjort så värst mycket men haft kul har jag haft i alla fall! Först vaknade jag klockan tio, men orkade inte gå upp, vaknade elva sedan, gick upp sminkade mig lite och åt en lite smörgås.
Sen så kom mamma o pappa hem från jobbet, pappa körde mig till bup, jag gjorde det här testet idag, det gick ganska bra, ska dit den 17de igen första dagen på mitt sommarlov om vi säger så, jag slutar den 16de! *SUCK*

Senare åkte ja till Egalia, idag var det jätte roligt, Sten kom frram och började snacka som vanligt. (En rolig random, epic fail snubbe) Han e jävligt söt! Han snackade med mig lite i alla fall, random saker, maten vi fick idag var glasnudlar med någon sås och små körsbärstomater, gott! Men inte så mättande, senare gjorde de tårta.
God som fan! Jag som inte gillar tårta igentligen
.
Sen så börja ja snacka med en tjej som  hette Linda tror ja det var, är dålig på namn, vi satt och drack vam
chocklad! Trevligt va det, sedan hitta ja en shock orange ögonskugga och ja hade ingen spegel så Linda fick lägga den på mig! :) Sen var de limbo! Det var jätte kul, klarade ganska mycket, sedan blev de för svårt så ja orkade inte ramla heller haha. Så jag satte mig vid Linda igen, sedan så börja vi snacka med en tjej som heter Titti, jävligt söt var hon!
På vägen hem så blev de en stor gruppkram! Sen fick jag en kram av Sten (Happyfejs)
Sen så bytte vi nummer, alltså jag Titti & Linda :)
vi gick från Egalia till t-cen sen skulle Becka o andra äta, det var inte bara vi som gick de var några fler sonm hette Ted, Albin, becka o sen vet ja inte va resten hette.
Roligt hade jag i alla fall, sten är rolig han med.
Och nej han heter inte sten. Man får kalla han vad man vill i princip.
Men nu ska jag ta och göra mig i ordning för jag ska till skolan  imorgon.
Puss puss på er sötingar!


Kommentarer
amanda ingo.

häftig blogg HIHI

2010-06-08 @ 18:03:54 | http://amandajennyingo.blogg.se/
dilnaz

haha, tror nog det är min bästavän Linda du snackar om :D <3

2010-06-08 @ 18:04:07 | http://fbifamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback