no schcool ;)

Hejhej bloggen, vaknade vid halv två idag, orkar inte gå till skolan när jag har sån kraftig mens, jag har ju inte haft den på ett halvår så att det är lite jobbig när det blöder så mycket.
Men men inget mer om den saken.
Just nu vet jag inte om jag ska käka någon frukost, jag är sjukt hungrig men har ingen lust att äta, konstigt!
Ska träffa stina idag också, jag orkar fan inte, inte när jag har mens, när man har mens och ska träna, det fungerar inte på mig direkt, så måste smsa henne och säga att jag inte kan för jag har en kraftig mens..
Fan, missade våra bästa år idag och igår. Får väl gå in på Days.nu och kolla på klippen där ;D
De måste funka annars blir Angelica sur.
Haha men nu tänker jag kolla på en film, sen så får vi se hur det blir med denna dag idag, kanske går på bio idag vem vet?
Då skriver jag mer sen i alla fall! Det kan jag lova, har inte vart så duktig på att skriva fler inlägg på en dag jag vet, men jag ska bättra mig.
Juste, frågestunden måste ni ställa frågor på, kan inte bara ha 3 stycken frågor så det är bäst att ni frågar nått :D


Puss på er!


Kommentarer
dilnaz

svar men de är klart jag vet vem du är :p

haha tycker du? jag gillar inte min blogg, funderar på att ändra designen hehe.. din blogg va du också fin ;)

2010-06-08 @ 17:57:33 | http://fbifamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback