Midsommardagen

Hej! Jag har precis kommit hem, har vart ute med Therese, Pierre, Marcus, mor o far..
Jag och Therese hade nog mest roligt. Vi snurrade runt på en grej, vet inte vad det heter, haha men kul var det!
Sedan så kasta Therese vatten på mig. (Therese är 19). Dock är jag jätte svettig, måste duscha av mig snart, ska bara skriva klart mitt blogginlägg först höhö..
Senare så kom vi till en linbana och åkte på den! HAHA..
Tyvärr har ja inga bilder.
Hade vart roligt om jag hade det.
Sedan gick vi på en såndär stor rund gunga,
hittade bilder på google. PÅ de jag menar.
Den första kommer först ;D

Denna åkte jag och Therese, pappa fick putta på.
Snacka om att få ont i rumpan efteråt. Men när man var liten så fick man inte ont! :O
..
Sen den andra gungan, stor gunga.
Som den på bilden, en  sådan låg vi i och pappa putta på.Blev lite illamånde. Men det var kul i alla fall!
Haha Jag och Tess hade roligast haha, men som sagt vi har alltid kul!
Nu ska jag gå och diska sedan duscha!
Ha det så bra nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback