Måste skriva av mig lite.

Hej bloggen jag måste skriva av mig lite känner mig så jävla nere just nu.

Ingen verkar kunna förstå mig, inte ens min familj, vad fan har jag gjort för fel?
Jag förstår ingenting längre, jag vill ju bort från all skit, jag orkar inte leva i skiten lägre.
Jag orkar inte sitta och göra mig illa, även om jag inte vill så blir jag tvungen att göra det.

Jag bråkar med familjen, ingen verkar acceptera mig för den jag är som person heller, vad fan är det för fel på mig?
Jag har inte bett om att det ska vara såhär, jag önskar att jag kunde få komma bort från allt skit, kunna ha någon som älskar mig för den jag är.

Jag hatar mitt liv, jag hatar det verkligen. Ingen förstår mig vad jag vill och mina känslor.
Jag kommer aldrig få uppleva riktig kärlek, eller kommer jag ?

Jag vet ingenting, varje gång jag är kär så blir allt bara fel, alla börjar dra sig ifrån mig och allt, vad är det för fel på mig igentligen, har jag någon sjukdom eller någonting? Det vet man ju aldrig.. Kanske bara är störd i huvudet eller nått konstigt..

Jag kan knappt tänka längre, och jag har ingen att vara med heller för den delen.
Jag förstår mig inte på den här världen längre, jag vill bara bort, då menar jag bort från allt.
Man kan inte börja om heller för alla minnen finns kvar och det kommer dom ju alltid att finnas, även om man försöker förtränga sina minnen man vill få bort, men för mig går det inte, dom ploppar upp som om det vore reklam som ploppar upp på datorn eller som om någon skriver på msn.
Det är inte kul. Jag orkar inte längre.  Jag ligger redan på botten och kan inte ta mig upp längre,  jag orkar inte kämpa längre, jag har gett upp allt hopp om allting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback