Lördag+Söndag


Innan jag börjar skriva vill jag tacka Sandra Lahti att hon har fixat min blogg ännu en gång, Sandra, vi har känt varandra i 1½ år, och jag är väldigt glad och tacksamm att vi blev vänner, vi kan prata hur mycket vi vill med varandra, det är alltid kul att chatta med dig och prata med dig! Jag älskar dig gumman! Vi måste träffas snart <3
Puss på dig Sandra Lahti <3

....

Hej jag hann inte skriva nått igår, men igår så träffade jag Maria i stan och träffade två av hennes kompisar. Sen så skulle vi kolla på bio, men först så skulle vi sminka Emir, som han nu heter. Haha och ja det gjorde vi, (nej han är inte bög)Haha vi sminkade honom svart. Bion började klockan nio så vi gick till skeppsholmen och kollade på Timo Räsinen eller vad han nu heter, och Sara som vi var med också (Marias kompis) skulle träffa en kompis som heter Sanna, jätte gullig verkligen. Sen blev klockan lite mycket så vi gick tillbaka och vi kollade på Kommesarie Späck. Filmen var sjukt rolig, jag och Maria satt och skratta hela filmen i princip. Haha "SUDDA SUDDA BOR DIN SURA MIN! MUNNEN DEN SKA SKRATTA OCH VARA GLAD" hhaah, söger såhär, om du är på dåligt humör, kolla på
kommesarie späck! Jag och Maria kunde knappt gå för vi hade skrattat så otroligt mycket.
Efter filmen så träffade vi Sara och Sanna igen. Vi gick till kungsträdgården. Haha Sanna höll på med nått som jag knappt fattade först, men kul hade vi, sedan fattade jag att hon knäppte upp Sara och Marias bh! Sedan gjode hon det på mig också. Haha, sen fick Maria knäppa min. Vi hade kul i alla fall.
En dag som man kommer ihåg!
Dock så är Sanna otroligt underbar! :)



Idag så vaknade jag klockan halv två tror jag att det var, jag somnade klockan halv fem ungefär, så jag behövde sova, sedan fick jag ett sms av JaZiii, och skrev att hon var sugen på att gå på bio, fick två bio checkar av min bror och så sen gick jag och mötte JaZiii, vi prommenerade till Heron City, det började och regna på vägen dit, men det brydde vi oss inte mycket om, sedan på vägen dit hittade vi en cool grafitti vägg, så vi tog lite bilder brevid den! Bilderna kommer senaren :) Sen så valde vi att vi skulle se Last song, dock har jag redan sett den, men den är värd att se igen, sen så har JaZiii inte sett den. När jag och JaZiii var inne på Willys så flirta en gubbe med mig, snacka om äckligt. Jag oh JaZiii ba " Men omg"
En skit trevlig helg alltså!
Tack för helgen om vi säger så!


Pussar och kramar

Kommentarer
sara

svar: de finns på kicks och utvalda parfymerier. :)

2010-06-14 @ 12:44:08 | http://smuls.blogg.se/
Theodortilde

Site was very helpful. thank you

2011-06-10 @ 07:57:22 | http://theodortilde.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback