Kungsan

Hej bloggen, kom precis hem ifrån Kungsträdgården. Erik Grönwall var det som uppträdde idag, det finns nog bilder och shit på mig lite här och var nu eller imorn, ska kolla Eriks hemsida imorgon eller nått.
Eller i natt. För det är kul och se bilder på sig själv på internet, men inte alltid när bilderna ser förjävliga ut om vi säger så.
Det var sjukt bra! Han sjöng några låtar från hans nya cd sen så sjöng han 18 and life, som alla sjöng med på. Eller jag hörde knappt några, jag sjöng i alla fall! :)
Sista låten var ju självklart Higher. Erik pekade på mig när jag stod där i publiken (:
Sen när man skulle få autografer så sa jag att jag brukade va på hotellet ganska mycket, och det kommer han ihåg, trotts att jag hade kort hår. Glad man blir när artister kommer ihåg en. Senare så kom Kalle upp på scen ;D
jag har
tagit massa foton, men hittar inte usb sladden så kan tyvärr inte lägga in bilderna från idag.
Men nu tänker jag fixa mig i ordning ska till skolan imorgon!
Ha det så bra alla där ute!
Pussar och Kramar


Kommentarer
Moaalexandra

Fan att jag missade!

lyllo på dig<3

2010-06-18 @ 01:36:06
Becca

Det var asnice, såg inte dig tror jag i alla fall, kan ha sett dig men inte veta att det var du.

Haha, Erik va så gullig när han dansade visst??

2010-06-18 @ 01:36:58
Linda

fin blogg!! Jag var också på kungsan, tror jag såg dej på videon, var det du som gjorde hjärta med händerna?

I sånna fall så såg jag dej

2010-06-18 @ 01:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback