Kom precis hem

Hejhej! Kom precis hem, skulle igentligen vart hemma klockan tio, men det var svårt att dra sig ifrån Sanna, jag är sjukt kär. Hon är en underbar person! Ville bara vara med henne och allt.
Men lite jobbit att mamma blev sur och så, men men vad ska man göra om man är kär.
Jag var hos doktorn tidigare idag innan bup, hon sa att jag var deprimerad och har både ångest och panik ångest, så hon kommer förmodligen skriva upp antidepresviemedel till mig. Då kanske man blir glad igen.
Eftersom jag känner ju mig deprimerad så jävla mycket, det är sjukt jobbigt.
Juste jag kan berätta mer om det snart, återigen så var jag med Sanna , Sarah och en Marcus, vi hade ganska roligt, vi var på skepsholmen och kollade på Salem al fakir, dock så gillar vi inte honom så värst, var bara där för vi hade inte så mycket att göra. Jag hade massor att göra om vi säger så, jag stod och kollade på henne hela tiden och sånt. Haha, ja ni jag är super kär. Innan Salem spelade så var det några clowner eller nått som var på någon gummistav som va jätta lång de gjorde grejer, så man bara "omg wtf hur vågar dom?"
Hämtade kameran idag, men när jag o mamma hade hämtat ut den så gav ja den till mamma så jag stack in till stan, så jag har inte hunnit kolla på den ens en gång eller nått.
Mamma är rätt så sur på mig just nu så att, jag har ingen aning om jag kommer få den eller ej.
Men men jag kan hitta den imorn, jag brukar hitta det mamma gömmer, dessutom är den stor och oöpnnad så det är nog lätt att hitta den!
Ja ni nu åter tillbaka till det som min doktor sa och så.
Hon skulle skriva ut några tabletter till mig, och jag vet inte när jag får de heller, jag hoppas att de hjälper eftersom jag vill inte sitta och vara deppig hela tiden som jag är, det är inget liv att leva liksom.
Speciellt inte normalt, eller normalt är det ju att folk mår dåligt och är deprimerade, men dom har ju sin orsak, och jag har min, men jag orkar inte sitta och skriva så mycket om det. Om mina orsaker, men vissa tror att jag inte har någon orsak, tänker inte nämna några namn, för jag vill inte att det ska bli tjaffs och så, för man vet aldrig om de läser min blogg eller inte, så att jag nämne inga namn.

Nu funderar jag på att sova, börjar få smått ont i huvudet och klockan är snart halv två..
Så nu säger jag godnatt!



Kommentarer
Mikaela

Shit alltså, din mamma borde vara jätte arg!

Jasså du, så du är kär Angelica?

Gud så gulligt.

Är du Lesbisk eller är du bi?.

Du har aldrig sakt nått till mig ju om det.

Smsa mig sen!

2010-06-18 @ 01:34:31
Moa

fin blogg du har, ser att du gillat Th också, du var på konserten va?

2010-06-18 @ 01:35:13
Anonym

Men oj gud, men Angelica du måste lyssna på din mamma!

Är du DEPRIMERAD o: Du som alltid brukar vara glad och allt!?

Du måste ha kamrean tills på måndag då är det ju dax för twilight

2010-06-18 @ 21:40:32
iDa

Hej gumman, kommer hem snart, vafan har hänt igentligen, du vet ju att du kan smsa mig?

Vet du hur Zita mår?

2010-06-18 @ 21:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback