Kollar på klipp på youtube + 90 dagar sedan

Hej bloggen, sitter och kollar på lite klipp på youtube, tokio hotel covers och så. Tänkte länka er några!
Dock så är det killar, det var lite kul att se att det finns killar som är Tokio Hotel-fans också, eller hur? ;)
Men nu kommer det några videos :)



world behind my wall
Hennes Th posters som hon har på väggen vill jag också ha!!

Gud jag saknar Tokio Hotel konserten som va här i Sverige för tre månader sedan
jag vill tillbaka så fruktansvärt mycket!
TOKIO HOTEL! <3


Kommentarer
Vanne

Konserten var grym, jag saknar den som fan!

Pusshej

2010-06-05 @ 14:10:04
Elin

Haha covern på schrei var lite rolig ju, men kul är det när det finns killar som gillar Tokio Hotel!

Hajdoo Angeliicahh

2010-06-05 @ 14:11:19
th-lover

Covern på Reden är sjukt fin!

Jag älskar låten reden. De är min favorit låt!! <3

2010-06-05 @ 14:12:15
Ida

ÅÅÅH!

Blir alltid lika glad när jag kikar in på en ny blogg och ser en kategori som heter TOKIO HOTEL :D

Har redan fått en crush på bills nya hår, tror jag. Har han fortfarande "ståupp" håret?? ^^ Iallafall. Hans frisyr lite blandat med Lisbeth Salander's hår i Luftslottet som sprängdes, ska jag ha. Till hösten typ, håller på att färga ljust nu, och det är inte så kul att färga tillbaka till svart igen direkt. iallafall, nu blir jag för långdragen. Najsbajs <3

Kramm

2010-08-02 @ 02:37:03 | http://makeupgangster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback