Islandshäst

hej bloggen, idag har jag vart i skolan och ridit på islandshästar igen! Idag var det super kul! Seifur galopperade för en gångs skull! Jag älskar den underbara hästen, sjukt underbar, synd att det var sista gången jag fick träffa honom! >:
Seifur är världens finaste verkligen :D

Så jävla söt han är. Sjukt underbar häst!
Vi töltade galopperade och så! Jätte kul var det i alla fall, haha men när ja skulle gå av så tog mina knän inte emot och ja ramlade och börja skratta. Seifur tod ned huvudet mot mig som om ja behövde hjälp. Som sagt underbaraste hästen ever.
Nu tänker jag gå och äta lite mat för nu är jag hungrig. Men skriver senare om jag kommer ihåg nått mer




Kommentarer
Nicolina Rantanen

Tack desamma :)

2010-06-16 @ 17:35:47 | http://nicolinarantanen.blogg.se/
mirre

Gud vad fin häst, är det en

SNELHEST?

haha.

2010-06-18 @ 01:29:23
amanda

Fin blogg du har! :)

2010-06-18 @ 01:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback