Guten Morgen!

God morgon! Hann inte blogga igår ett inägg till eftersom min mor tog min datorladdare. Men vad ska man göra om man inte städar rummet, men fick den nu, låtsades sova lite, så just nu laddar jag min dator och lyssnar på bandit! Men idag ska jag till skolan.
Igår så var jag med Stina, men vi tränade inte eftersom min mens som sagt. Vi var i Skärholmen och fikade istället, det var jätte trevligt!
Sen när jag kom hem hade vi inget varmvatten och jag blev ganska sur, jag som ville duscha, men nej det gick inte. Så jag får duscha nu på morgonen istället.
Fick en chock nyss, igår hade jag rensat alla meddelanden på min hotmail. Nu när jag loggade in hade jag 1227 stycken, hur mycket spammar folk mig igentligen med reklam? *SUCK*
Får ta och rensa lite till innan jag går och duschar!
Skriver nog lite i skolan på rasten sen och ser hur det går i skolan om min äckel lärare pratat med mig själv i ett rum som vanligt... Vi får la se!
Ha det så bra så länge! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback