Godmorgon

Hejj! Vaknade för ett tag sedan, funderar på om jag ska upp och äta lite frukost. men vet inte om jag är så sugen på frukost, vill liksom inte äta själv, haha jag somnade typ halv fem i morse. Fan vad ljust det var ute då.
Men men,  vaknade ungefär vid tio eller nått för mamma väckte mig och fråga om jag ville äta frukost med dom.
Men jag behövde sova.
Sen har man konstigt folk på msn..
Som bombar en med att skriva och vibba, snacka om att man inte fattar att man är upptagen om man inte svarar på direkten.
Sen så börjar mamma och pappa bråka nu också, jätte kul.
Men skriver lite mer sen tänker faktist lägga mig i för dom ska fan inte hålla på, oh pappa som står oh skriker massa grejer.  Skriver mer sen.
Puss!



Kommentarer
Linnea Lindell

http://butterflyfly.blogg.se frågestund på bloggen , Ni ställer, jag svarar :D<3

2010-06-13 @ 11:36:39 | http://butterflyfly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback