God kväll!

Godkväll bloggen!Jag sitter och läser lite noveller så ögonen blöder, kan knappt sluta läsa, vill bara läsa mer och mer. Jag har blivigt läsberoende kan man säga. Men extremt kul att sitta och läsa om man inte har någonting att göra! Sen så har jag inte bitit på mina naglar på en månad, så nu är dom ganska så långa! Hittar inte mitt shock rosa nagellack så får ta svart istället, men jag ska inte måla de nu, kommer få ont i huvudet då ju.
Funderar på att sluta läsa nu och ta och sova lite så jag orkar upp imorgon till skolan!
Måste dit nu de sista dagarna.

Hur mår Angelica? : Jag mår ganska finfint faktist, är glad och så för det är sommarlov snart. Sen så saknar man massor av folk som man förhoppningsvis kan träffa under sommarlovet! Det är i alla fall ett måste, och ett måste att jag ska minst 5 gånger till grönan detta år! Haha ja ni, Angelica vill ju ha kul så varför inte grönan?
Men nu tänker jag ta och sluta läsa och även skriva för jag är trött och behöver min skönhetssömn.

Pussar & Kramar ifrån


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback