frågestunden? De är bara att fråga på

Hej! Det är bara att fråga på med frågor på frågestunden, vill ha fler frågor än bara två. Så om du vill fråga nått så gör det :)
Just nu sitter jag hemma, orkar inte gå till skolan, tycker det är lite sent att slute den 16de. Varför inte nionde eller elfte som alla andra?
Jag har hemska messmärtor, därför orkar jag inte gå till skolan, har inte fått min mens på ett halvår, så vem förstår inte att de gör ont?
(tjejerna dåra)
Men nu ska jag fixa lite frukost och försöka äta lite, har inte ätit frukost än, och magen börjar kurra. Så tänkte äta lite fukost innan våra bästa år börjar :)
Puss på er!
Kommentera lite va?

Kommentarer
Sara

Har du haft anal sex?d

2010-06-05 @ 18:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback